OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

OBCHODNÍ PODMÍNKY



Níže uvedené obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.eninka.cz.


ečtěte si prosím tyto podmínky ještě před objednáním, objednáním zboží s nimi vyslovujete souhlas.


Podmínky vymezují a specifikují práva a povinnosti kupujícího a prodávajícího, upravují vztahy mezi nimi a jsou pro obě strany závazné.



KONTAKTNÍ ÚDAJE


Prodejce a provozovatel internetového obchodu a zodpovědná 
osoba


Zuzana Čížková


Sídlo a kontaktní adresa: Nad Lomem 449, 250 89 Lázně Toušeň


Adresa provozovny: nemáme provozovnu


Tel.: 602 165 234 (po - pá, 9:00 - 17.00 hod.)


IČ: 74393855


DIČ: nejsme plátce DPH


Podnikatel je zapsán v Živnostenském rejstříku



OBJEDNÁVKA ZBOŽÍ



a.) Pro objednání zboží se můžete zaregistrovat v pravé části nahoře v menu „Nová registrace“ nebo vyplněním údajů přímo v košíku po objednání zboží. 

Je možné i objednání bez registrace vyplněním údajů pro zaslání v košíku po objednání zboží.

b.) Vybrané zboží vložíte do košíku kliknutím na symbol nákupního košíku v detailu každé položky

c.) Pokud je na skladě více kusů zboží, můžete zvolit požadované množství

d.) Po kliknutí na nákupní košík se v horní části detailu zboží objeví nápis „Zboží bylo přidáno do košíku“

e.) Můžete pokračovat v dalším výběru

f.) Po ukončení výběru klikněte na Nákupní košík. Košík můžete vysypat nebo přejít k pokladně.

g.) Zvolte způsob platby a potvrďte objednávku tlačítkem „Odeslat objednávku“.

h.) Na e-mailovou adresu, kterou jste zadali v registračních údajích Vám přijdou informace o objednávce.



Pokud by Vám povrzení nepřišlo, kontaktujte nás na e-mailu: obchudekeninka@gmail.com nebo telefonicky na tel. 602 165 234.

Provozní doba e-shopu: pondělí – pátek; od 9.00 do 17.00 hod. V tuto uvedenou dobu jsou vyřizovány a potvrzovány Vaše objednávky a případné dotazy.

Objednávky budou potvrzeny a dotazy zodpovězeny nejdéle do do 24 hod. od jejich přijetí. V úvahu se berou pracovní dny (po-pá, 9.00-17.00 hod.), o víkendech a svátcích se tato doba prodlužuje.

 



ZPRACOVÁNÍ OBJEDNÁVKY



Prodávající má právo kontaktovat kupujícího telefonicky nebo e-mailem, proto je v zájmu kupujícího uvádět kontaktní údaje správně a pravdivě.



ZÁVAZNOST OBJEDNÁVEK



Každá objednávka je závazná. Pokud nebude expedovaná objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem převzata, bude požadováno uhrazení nákladů vzniklých na odeslání zboží. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami.



V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží na objednávku objednáno, došlo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má prodávající právo objednávku po dohodě s kupujícím upravit nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si prodávající vyhrazuje i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu.



STORNO OBJEDNÁVKY 



Stornovat objednávku je možné do 24 hodin od odeslání objednávky a to e-mailem na adresu obchudekeninka@gmail.com.

Toto ujednání neplatí v případě objednávky zaslané formou dobírky, která již byla expedována! O dni odeslání jste předem informováni a to už ve chvíli jejího potvrzení námi, kdy uvádíme, kdy zásilku odešleme. Stornujte tedy prosím Vaši objednávku včas, než jí odešleme.


Pokud je zboží již zaplaceno vracíme peníze zpět v plné výši.



POUČENÍ O PRÁVU ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

 

Do 14 dnů máte právo odstoupit od této smlouvy bez udání důvodu.

Máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni uzavření smlouvy a v případě uzavření kupní smlouvy kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezmete zboží. 

Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musíte o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy informovat Zuzanu Čížkovou, sídlem Nad Lomem 449, 250 89 Lázně Toušeň, nejlépe e-mailem na adresu obchudekeninka@gmail.com formou jednoznačného prohlášení (např. dopisu zaslaného prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo e-mailu). Formulář pro vrácení zboží zašle prodávající na požádání v .pdf formě nebo nebo jiné elektronické formě. Případně můžete použít vzorový formulář odstoupení od smlouvy který si můžete stáhnout zde, není to však Vaší povinností.“

Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

DŮSLEDKY ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Pokud odstoupíte od této smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám došlo Vaše oznámení o odstoupení od smlouvy, všechny platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodejce nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží). Pro vrácení plateb použijeme stejný platební prostředek, který jste použil(a) pro provedení počáteční transakce, pokud jste výslovně neurčil(a) jinak. V žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady.

S vrácením platby vyčkáme do doby, než vracené zboží obdržíme nebo než případně prokážete věrohodným způsobem, že bylo zboží zasláno zpět. 

Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám oznámíte, že odstupujete od této smlouvy, zašlete zpět. Lhůta se považuje za dodrženou, pokud nám odešlete zboží zpět před uplynutím 14 dnů.

Ponesete přímé náklady spojené s navrácením zboží.

Odpovědnost za snížení hodnoty vráceného zboží. Odpovídáte pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.

Výjimky: Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit.

 

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ



Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. 

Provozovatel Zuzana Čížková je veden u Úřadu pro ochranu osobních údajů pod registračním číslem 00039920.



ZPŮSOB ÚHRADY 



a.) Platba předem na účet.

Platbu je možné zaslat bezhotovostním převodem z účtu nebo poštovní poukázkou. Platbu provede kupující na účet uvedený v podkladech k platbě s uvedením stanoveného variabilního symbolu.

Termín pro převod na účet je 7 dní od zaslání podkladů k platbě.

 

b.) Dobírkou

Platba za zboží vč. poštovného se platí při převzetí zásilky od dopravce, k ceně poštovného bude připočteno 40,- dobírečné.

Upozornění pro zákazníky: Hotovost nebo úhrada platební kartou, která byla zaplacena přepravní společnosti nepodléhá EET (všechny takto přijaté platby jsou zasílány přepravními společnostmi na bankovní účet prodávajícího, nejedná se tedy o klasickou platbu v hotovosti mezi prodávajícím a kupujícím).

 

 

 

CENA A ZPŮSOB DODÁNÍ 



DORUČENÍ ZBOŽÍ

Zboží skladem bude odesláno nejpozději do 2 pracovních dnů po příchodu platby na účet prodávajícího. Dodání zboží na objednávku bude domluveno individuálně s kupujícím, zpravidla se jedná o 5-14 dnů.

Pokud je odeslání na dobírku bude zboží zasláno do 2 dnů ode dne objednání.

Zboží bude odesláno na fakturační příp. doručovací adresu uvedenou v registračních údajích.

O odeslání zásilky je kupující informován.

Doručení proběhne v pracovní dny v době obvyklé pracovní doby dopravce.



CENA DOPRAVY

ČP Doporučená zásilka ČR
Menší zásilka do 500g, hodnoty 500,-Kč o max. rozměrech obálky A4 a výšky 5 cm (většinou lze použít pro obrázky na dort, zdobení, barvy ...).
50,- Kč



ČP Balík do ruky ČR
Garantované dodání následující pracovní den po odeslání, hodnota ani rozměry zásilky nejsou omezeny. Pošta Vás bude informovat prostřednictvím zprávy SMS. Úložní doba zásilky je 7 dnů. 95,- Kč

 

Zásilkovna ČR
Doručení na Vámi zvolenou pobočku Zásilkovny do 3 pracovních dnů (pobočku si vyberete v seznamu). Velikost zásilky je omezena pouze váhou 5kg. O uložení zásilky na pobočku Zásilkovny budete informováni SMS zprávou a e-mailem. 60,- Kč

 

Balík do ruky nad 1.500,-Kč ČR
Hodnota objednaného zboží nad 1.500,- Kč
Zdarma

 

 

V případě chybně zvoleného způsobu doručení, si vyhrazujeme právo poštovné upravit.



PŘEVZETÍ ZBOŽÍ



Zákazník nebo příjemce zboží má za povinnost zkontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození.


Odpovědnost za škody vzniklé při přepravě nese přepravce.

Pokud v okamžiku převzetí zjistí příjemce poškození obalu zásilky, zkontroluje stav zboží. V případě jeho poškození vyhotoví za přítomnosti dopravce „Záznam o poškození zásilky“. V žádném případě nebude podepisovat předávací protokol, aniž by zkontroloval, zda nebyl obal v průběhu přepravy poškozen či narušen. Kupující má právo nepřevzít zásilku, která nese znaky poškození či narušení obalu.



V zájmu kupujícího je překontrolovat správnost dodaného zboží, v případě nesrovnalostí ihned kontaktovat prodávajícího.



REKLAMACE



Přestože je nabízeno kvalitní zboží, i u něj může dojít k poškození apod. Záruční doba u spotřebního zboží je 24 měsíců.

Je-li na prodávané věci (potravinářské zboží), jejím obalu nebo návodu k ní připojeném vyznačena v souladu se zvláštními právními předpisy (např. zákon č. 110/1997 Sb., o potravinách a tabákových výrobcích) lhůta k použití věci, tzv. expirační lhůta, skončí záruční doba nejpozději uplynutím této lhůty

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace. 

Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná. 

Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy. 

Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní. 

Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy. 

Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy. 

Záruka za jakost se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části. 

U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů. 

Formulář pro reklamaci zboží je možné si stáhnout zde , případně zašle formulář prodávající na požádání v .pdf formě nebo nebo jiné elektronické formě



 

ŘEŠENÍ SPORŮ



Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy. 

Kupující se může obrátit s žádostí o radu ohledně svých spotřebitelských práv na dTest, o.p.s. přes www.dtest.cz/poradna či na telefonu 299 149 009. 

Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz). 



OSTATNÍ


Spotřebitelem se rozumí člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu svého povolání.

Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních 
předpisů.

Smlouva a otázky související se řídí českým právem.



Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 1. ledna 2014.

 


 

ZPŮSOB DORUČENÍ POŠTOVNÉ BALNÉ
ČP Doporučená zásilka ČR
Menší zásilka do 500g, hodnoty 500,-Kč o max. rozměrech obálky A4 a výšky 5 cm (většinou lze použít pro jedlé papíry, zdobení, barvy, ...). Při překročení rozměrů, si vyhrazujeme právo změnit způsob doručení.
50,00 Kč ZDARMA
ČP Balík do ruky ČR
Garantované dodání následující pracovní den po odeslání, hodnota ani rozměry zásilky nejsou omezeny. Pošta Vás bude informovat prostřednictvím zprávy SMS. Úložní doba zásilky je 7 dnů.
110,00 Kč ZDARMA
Zásilkovna
Doručení na Vámi zvolenou pobočku Zásilkovny do 3 pracovních dnů (pobočku si vyberete v seznamu). Velikost zásilky je omezena pouze váhou 5kg. O uložení zásilky na pobočku Zásilkovny budete informováni SMS zprávou a e-mailem.
60,00 Kč ZDARMA
Objednávka nad 1.500,-Kč ČR
Hodnota objednaného zboží nad 1.500,- Kč
ZDARMA ZDARMA
ZPŮSOB ÚHRADY POPLATEK
Převodem na účet
Převodem na účet - bezhotovostně převodem z účtu nebo složenkou včetně variabilního symbolu.
BEZ POPLATKU
Dobírkou
Platba v hotovosti při převzetí od dopravce. Upozornění pro zákazníky: Hotovost nebo úhrada platební kartou, která byla zaplacena za zboží přepravní společnosti nepodléhá EET ( všechny takto přijaté platby jsou zasílány přepravními společnostmi na bankovní účet prodávajícího, nejedná se tedy o klasickou platbu v hotovosti mezi prodávajícím a kupujícím.)
40,00 Kč

OBCHODNÍ PODMÍNKY ke stažení ve formátu PDF